از دیدن این عکسا روده بر میشی

از دیدن این عکسا روده بر میشی

از دیدن این عکسا روده بر میشی

کی مثل این پسرنترسه؟؟؟

ده ها متر بالاتر از سطح زمین در مسکو، این ماجراجوی شجاع خود را با مرگی حتمی درگیر می کند، چیز شبیه بازی رولت روسی.
این مرد شجاع و یا شاید دیوانه، معتاد به ارتفاع است و تا به حال از چندین ساختمان بلند مسکو بالا رفته و بخشی از جنونی هولناک را به نمایش گذاشته است.

ماجراجویی
این جوان ۲۲ ساله ی روس با سختی بسیار نیروهای امنیتی ساختمان را جا می گذارد و خطر دستگیر شدن و حتی زندانی شدن را برای تامین این میل درونی به جان می خرد.

ماجراجویی
این بالارونده ی شجاع و عکاسش ماکس پولاژو ۲۲ ساله از سن ۱۷ سالگی بالارفتن از ساختمان های بلند مسکو را شروع کرده اند.
او می گوید: «خیلی ها فکر می کنند دیوانه ام اما نمی دانند چقدر در این زمینه تجربه دارم. وقتی از یک ساختمان آویزان می شوم کاملا روی بدنم تمرکز دارم و همه چیز تحت کنترل است.

ماجراجویی

ترس در وجودم راهی ندارد و تماما به توان ذهنم متکی هستم. بیشتر عکس های من در ارتفاعی بالای ۱۰۰ متر گرفته شده است به همین خاطر هر لحظه امکان مرگ وجود دارد اما تمام تلاشم را می کنم تا از آن اجتناب کنم»
ماهیت کلی کار آقای پولاژوو و دیگر دوستان مشتاقش، مقابله با قانون است. چیزی که بین جوانان روسیه باب شده و روز به روز بر میزان آن افزوده می شود.

ماجراجویی
او می گوید: «بهتر می دانم که نگویم چطور به سقف ساختمان ها می رسم. هر شعبده بازی می تواند رازهایش را برای خود نگه دارد. بیشتر کارهای مهیج دنیا غیرقانونی هستند و اگر موقع انجام آن پلیس سر برسد، فرد را دستگیر می کند.

ماجراجویی
من هرگز از ارتفاع نترسیده ام بلکه دوست دارم از بالا و از منظره ای کاملا متفاوت به دنیا نگاه کنم.»
در سالهای اخیر تعداد جوانان «برج پیما» به سرعت افزایش یافته است.

ماجراجویی
این جوان روس امیدوار است بر فراز ساختمان های بلند مسکو مثل سنت پطرزبورگ، کازان و اولفا نیز بایستد. اما همچنان دوست دارد سرگرمی اش را به غرب بکشاند و از برج های انگلستان، فرانسه و حتی ایالات متحده بالا برود.

ماجراجویی


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اقا سعید ׀ تاریخ: جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام من تنها تا ابد هستم به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد و نظر بدین هر مطلبیم خواستین بزارین تو نظرات منم واستون میزارم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , loveclassic.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM